April 18, 2008

Thank you.

这几天真的很难过,少了一大块的心依旧很沉重很沉重。
如果没有你们,我想现在的我应该垮了吧。

I can't imagine me without you all.

爸、妈
放心吧,我哭过就没事了。如果你们看到这博客,应该会更放心吧。
我答应你们,那年的事不会再重复了。

恩宁
不习惯拥抱的你,是昨天第一个流着泪抱着我哭的人—你就是那么善良,那么可爱。这几天应该忙得很累吧,又要看着镜茹,又要为我担心,功课还很多。昨晚还让你白操心,让你空跑了图书馆一趟,真的真的不好意思……你呀你,自己也要小心一下身体,不要累垮了。谢谢你 =)

Rin
Girlfriend, I love you. Thanks for your Oishii Green Tea, Twisties and that first pail of ice water you pour down my back. Come to think of it, that's my first proper water fight since Song Kran... you know what I love about you? You tried your best to make me happy even though you told me that you honestly don't know what to do in times like these...And that's enough. I really appreciate that a lot you know. And your hugs are simply irreplacable =)

Keziah:
You are so sweet! Thank you so much for hugging me while I cry at the football field =) I know these few days you're so stressed up and frustrated, and I really thank you for talking with me and making me feel better. I didn't even get to help you with your work like I said..it's nice of you to put up with me like this.. And thank you for something else too...but lets keep that a secret ok? Take care...I really enjoy being with you sweety..

Greg:
郭先生,你昨晚唱的歌有待改善……不过这几天真的辛苦你和恩宁了,几乎每天都为Kitty和我到处跑。从星期日晚上就已经麻烦你了,昨天最忙的也是你,不好意思。记得小心身体了。
*不过我也有帮你打了封信回家哦呵呵。

Maggie, Kitty, Matthew:
I love you guys! Sigh things are just happening to all of us all at one time..
Kitty,要早日康复!
Maggie,考试加油了!
Matthew, the doughnuts are nice =)

Xian:
谢谢……放心,我没事的。不过不好意思,关于你的我迟点才有时间写了……我五月回去的时候,希望有时间跟你们一起出去了=)

The others:
I'm sorry that I can't include all your names..But I'm really thankful for your concern; it reminds me that I have friends who care =)

大家,辛苦你们了。
Thank you.

*
宝贝
虽然你不在你身边,但我知道你已经尽你的能力
在那边,你真的要小心
我真的不想再看到身边的人,我爱的人出事了。

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...